Gyakran Ismételt Kérdések
1. Hogyan tudok rendelni a WATT webshopban? A rendeléshez látogass el a webshopunkba, válaszd ki a kívánt WATT energiaital ízt, és helyezd a kosárba. A rendelés véglegesítéséhez kövesd a rendszer által kért lépéseket.
2. Milyen kiszerelésben érhetőek el a WATT energiaitalok? Webshopunkban tálcás kiszerelésben rendelheted meg a WATT energiaitalokat, egy tálca 24 darab 250 ml-es dobozt tartalmaz.
3. Milyen ízekben érhető el a WATT energiaital? Jelenleg az alábbi ízek közül választhatsz:
- Classic (tutti-frutti)
- Kékáfonya
- Alma-Körte
- Fehéreper-Guava
- Görögdinnye
4. Mennyi a szállítási költség? A szállítási díj Magyarország területén egységesen 2490 Ft tálcánként. Amennyiben 4 tálcát vagy annál többet vásárolsz, a szállítási költség ingyenessé változkik.
5. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem? A rendelés feldolgozását követően a szállítási idő általában 2-3 munkanap. Amint a csomagod átadásra kerül a futárszolgálatnak, e-mailben kapsz értesítést a várható kézbesítés időpontjáról.
6. Milyen fizetési módok közül választhatok? Webshopunkban az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésedre:
- Bankkártyás fizetés az OTP Simpla Pay fizetési felületén keresztül (Visa, MasterCard)
7. Hogyan tudom módosítani vagy lemondani a rendelésem? A már kifizetett és feladott csomagok esetében a módosítás vagy lemondás nem lehetséges.
8. Mi a teendő, ha sérült vagy hiányos csomagot kaptam? Amennyiben a csomagod sérülten érkezett vagy hiányos, kérjük, haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak a info kukac aqualorenzo pont hu e-mail címen vagy a +36 70 665 4600 telefonszámon. Igyekszünk a problémát a lehető leghamarabb orvosolni.
9. Van lehetőség nemzetközi szállításra? Jelenleg a WATT energiaitalok kiszállítása csak Magyarország területén belül lehetséges. Nemzetközi szállítási lehetőségeink bővítésén folyamatosan dolgozunk, és amint elérhetővé válik, tájékoztatni fogjuk vásárlóinkat.
10. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal? Ügyfélszolgálatunkat elérheted az info kukac aqualorenzo pont hu e-mail címen vagy a +36 70 665 4600 telefonszámon munkanapokon 10:00 és 15:00 óra között.
11. Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre? Hírlevelünkre a webshopunk főoldalán található feliratkozási űrlap kitöltésével tudsz feliratkozni. Így elsőként értesülhetsz újdonságainkról, akcióinkról és különleges ajánlatainkról.
12. Hogyan használhatom fel a kedvezménykuponomat? A kedvezménykuponodat a rendelés leadásakor a “Kuponkód” mezőbe beírva tudod érvényesíteni. A rendszer automatikusan levonja a kedvezményt a végösszegből.
13. Van lehetőség személyes átvételre? Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre, a rendeléseket futárszolgálattal juttatjuk el a megadott címre.
14. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát? A rendelésed állapotáról e-mailben tájékoztatunk. Amikor a csomagod átadásra kerül a futárszolgálatnak, egy nyomkövetési számot is küldünk, amellyel nyomon követheted a szállítás folyamatát.
15. Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam? Az “Elfelejtett jelszó” linkre kattintva megadhatod az e-mail címed, ahová elküldjük az új jelszó beállításához szükséges instrukciókat.
Reméljük, hogy a fenti információk segítséget nyújtanak a WATT webshopban történő vásárláshoz. Ha további kérdésed van, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!